یکی از عوامل موفقیت در صادرات داشتن برنامه هست. برنامه ای که بر اساس آن شما بتوانید به سرعت تصیم گیری کنید و اقدامات لازم را انجام بدهید. اهمیت این موضوع بر همگان مشخص هست. داشتن یک برنامه بازاریابی صادراتی باعث می شود که شما سریعا به نتیجه یا اقدام برسید و بتوانید در سریعترین زمان ممکن تصمیم بگیرید.
در اینجا برنامه بازاریابی صادراتی را با شما به اشتراک می گذارم که حاصل تجربه اجرایی خود من در صادرات بیش از ۱۳ محصول هست که از بررسی ۲۲ محصول تحقق یافته اند. این مدل مخصوص بازاریابی و فروش B2B هست و برای گروه B2C مناسب نیست.
شما با پیروی از این برنامه یا برنامه های مشابه، برای هر محصول یا خدمتی که قصد صادرات آن را دارید، متعهد به زمان بندی و اجرا دقیق می شوید که در نهایت باعث سرعت گرفتن صادرات شما می گردد. این برنامه به شما کمک می کن کد که نیازهای اجرایی صادرات خود را شناسایی و برطرف کنید.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با من در تماس باشید.