چطوری از فیس بوک برای بازاریابی استفاده کنیم؟

توسط

اول از همه بگم خودم پنج شش ماه که از #فیس_بوک دارم استفاده می کنم و تجربه جالبی بود برام. هیچ وقت فک نمی کردم بشه برای بازاریابی_B2B ازش استفاده کرد. اما تو این مدت پتانسیل هایی در فیس بوک دیدم که به شدت می تونه برای فروش_b2b موثر باشه، بویژه برای کشورهای اطراف ایران!!

قابلیت های #فیسبوک برای بازاریابی بسیار گسترده است ولی بخش هایی که برای من صادراتچی جذاب بود ایناس:
۱- صفحه کمپانی: شما می تونی مثل لینکدین یه صفحه کمپانی بسازی و البته پیج های کلی شرکت رو هم پیدا کنی!!
۲- ساخت گروه: این ویژگیش خیلی باحاله، می تونی یک گروه بسازی و کلی شرط و شروط بزاری. و هم اینکه کلی گروه داره که می تونی عضوشون بشی!!

روش من برای استفاده از فیس بوک اینطوری بوده تا الان:
۱- تو گروه های مرتبط با حوزه فعالیتم عضو میشم.
۲- یه گروه اختصاصی مرتبط با محصول خودم ساختم.
۳- با افراد حاضر در گروه هایی که عضو هستم، کانکت میشم.
۴- اونها رو دعوت به عضویت در گروه خودم می کنم.
۵- به طور مداوم در گروه خودم و گروه‌هایی که عضو هستم، مطلب منتشر می کنم.

از نتیجه کار تا الان راضی هستم و دارم بیشتر یاد میگیرم. علی الخصوص برای کشورهای عربی خیلی خوب جواب میده. افغانستان هم خیلی خوبه. اطلاعات زیادی میشه ازش استخراج کرد.

ممکن است بپسندید

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشود.