سه کلمه کلیدی در بازاریابی تلفنی را به خاطر بسپارید

توسط

بازاریابی تلفنی به عنوان یک ابزار بسیار قوی در بازاریابی و فروش سازمانی مطرح است. ابزاری که می تواند با کمترین هزینه شما را به اهداف خود برساند. همانطور که قبلا درباره تماس تلفنی صحبت نمودیم برای موفقیت در استفاده زا این ابزار باید بر تکنیک های آن مسلط شوید و اگر این مورد اتفاق بیافتد شما به راحتی می توانید به اهداف خود از تماس تلفنی برسید. در بخش سازمانی هدف از بازاریابی تلفنی ست کردن جلسات حضوری است تا بتوانیم به اهداف فروش دست یابیم. پس در هنگام تلفن تلفنی باید دقت نماییم که از چه کلماتی استفاده می کنیم.

برای آنکه بتوانید در تماس تلفنی به هدف خود یعنی درخواست جلسه برسید باید همواره این سه کلمه را به یاد داشته باشید و در درخواست های خود مطرح نمایید:

  • دیدن (Visit)

معمولا جملات خود را با این کلمه را به این شیوه به کار ببرید: دوست دارم همدیگر رو ببینیم و در باره این موضوع با هم صحبت کنیم ….

 

  • مناسب بودن (Fit)

در واقع می خواهید به مشتری نشان دهید که خدمات شما در کجای کسب وکار خریدار به کار می آید. این درخواست به صورت زیر مطرح می شود: اگه با هم جلسه ای داشته باشیم، می تونم به شما نشان بدم که خدمات ما کجا مناسب شما است…..

 

  • ارزش ایجاد کردن ( Value)

می خواهید به خریدار ارزشی که خدمات شما ایجاد می کند را نشان دهید و درخواست خود را اینگونه مطرح نمایید: اگر با هم دیگر جلسه ای داشته باشیم که ببینیم خدمات چه ارزشی برای ما شما به همراه دارد….

 

در واقع این سه کلمه کلیدی راه گشای شما برای درخواست جلسه است و می توانید به راحتی از مخاطب خود وقت جلسه بگیرید.

 

ممکن است بپسندید

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشود.